Παιδικό Club Sandwich με αβοκάντο

πλούσιο σε αντιοξειδωτικά, ωμέγα-3 και ηλεκτρολύτες

Χρόνος Ετοιμασίας: 12’         

Βαθμός Δυσκολίας: 2’

Υλικά

4 φέτες βιολογικό  ψωμί για τοστάκι «100% Σιτάρι Πολύσπορο» Spelta Organics

μία μεσαία ψητή γλυκοπατάτα

ένα ψιλοκομμένο αβοκάντο

4 κγ pestoβασιλικού

Οδηγίες

Κόψτε τη γλυκοπατάτα σε ροδέλες και ψήστε για 20 λεπτά. Κόψτε το αβοκάντο σε ροδέλες. Παράλληλα φρυγανίστε τις φέτες ψωμιού. Προσθέστε μία μικρή κουταλιά pesto βασιλικού, μία ροδέλα αβοκάντο και μία ροδέλα γλυκοπατάτα ανά φέτα ψωμιού.

Κλινική διαιτολόγος - διατροφολόγος: Δέσποινα Μαρσέλου

powered by social2s