skordopsomoΣκορδόψωμο

ένα πλούσιο σε αντιοξειδωτικά ορεκτικό, υψηλό σε φρουκτο-ολισακχαρίτες (σκόρδο), ιδανικό για το μικροβίωμα του εντέρου

Χρόνος Ετοιμασίας: 5’        

Βαθμός Δυσκολίας: 1’

Υλικά

2 φέτες βιολογικό ψωμί για τοστάκι Ωμέγα-3 με δίκοκκο αλεύρι SpeltaOrganics

2-3 σκελίδες σκόρδο

έξτρα παρθένο ελαιόλαδο

πάστα ελιάς η πάστα λιαστής ντομάτας (προαιρετικά)

Οδηγίες

Κόβετε τις φέτες ψωμιού στα τέσσερα. Προσθέστε τις σκελίδες σκόρδου και συμπληρώνετε το έξτρα παρθένο ελαιόλαδο. Μπορείτε να προσθέσετε επίσης, πάστα ελιάς και πάστα λιαστής ντομάτας.

Κλινική διαιτολόγος - διατροφολόγος: Δέσποινα Μαρσέλου

powered by social2s